Asiakaspalvelu ja ohjeet ongelmatilanteisiin

Glow & Grow Akatemian ja valmennusten asiakaspalvelu vastaa viesteihin arkisin maanantaista torstaihin klo 10–14 välillä.

Sähköpostiosoite:
[email protected]

Erikseen sovittaessa (sähköpostilla) mahdollisuus myös puhelinneuvontaan teknisissä ongelmissa.

Pyrimme vastaamaan kiireellisiin viesteihin 1-2 arkipäivän sisällä.

Ohjeita Kajabin käyttöön sekä vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin löydät vierittämällä sivua alaspäin.

FAQ / UKK Usein kysytyt kysymykset

Kajabi on verkkovalmennus-alusta, jolla kaikki Freetox-valmennukset ovat.

Kajabi toimii verkkoselaimella tietokoneella / puhelimella / tabletilla ja pääset kirjautumaan omiin Freetox-valmennuksiisi osoitteesta https://valmennus.freetox.fi/login

Kajabi on myös SOVELLUS, jonka voit ladata puhelimellesi / tabletille sovelluskaupastasi. Sovellukseen kirjaudut saamillasi valmennustunnuksilla.

Jos et ole saanut valmennuksen oston jälkeen meiltä tervetuloa-viestiä / tunnuksia valmennusalustalle (viestit löytyvät parhaiten sähköpostistasi haulla: Susanna ja sinun valmennustiimisi). Kyseessä on tiedonsiirtohäiriö -> ota tällöin yhteyttä [email protected]

Jos olet saanut tervetuloa-viestin / tunnukset valmennusalustalle, mutta ostamasi valmennus ei näy valmennusalustalla. On kyseessä sovellus-ongelma.

  1. Tarkista puhelimesi ja Kajabi-sovelluksen päivitykset.
  2. Jos nämä tarvitsevat päivittämistä, päivitä ensin puhelin ja sen jälkeen sovellus.
  3. Jos päivittäminen ei auta tai kaikki päivitykset ovat ajantasalla:
    • Sammuta ja käynnistä puhelin uudelleen
    • TAI poista ja lataa Kajabi-sovellus uudelleen.

Joidenkin vanhempien puhelinmallien kanssa sovelluksen käyttämisessä on ollut ongelmia etenkin latausten / videoiden / kuunteluiden kohdalla. Tällöin etenkin suosittelemme käyttämään valmennusta tietokoneen tai puhelimen selaimella https://valmennus.freetox.fi/login

Jos et saa odottamaasi viestiä ensisijaisiin sähköposteihin, huomioithan, että useat sähköpostiohjelmat lajittelevat sähköposteja eri kansioihin kuten tarjouksiin / roskapostiin jne.

Helppo tapa hakea meiltä tulevia viestejä on kirjoittaa sähköpostin hakukenttään: Susanna ja sinun valmennustiimisi

Joidenkin sähköpostipalveluiden kanssa on ollut ongelmia kurssiviestien perille menossa.

Erityisesti:
* hotmail.com
* outlook.com
* luukku.com ja luukku.fi
* inet.fi

Jos käytät valmennusta näillä osoitteilla, suosittelemme vaihtamaan valmennukseen käyttöön jonkin toisen osoitteen.

Jos tarvitset apua tunnuksien kanssa, tavoitat asiakaspalvelun helposti osoitteesta [email protected]

Jos olet unohtanut salasanasi, voit pyytää salasanan uusimislinkin kirjautumis-sivulta https://valmennus.freetox.fi/login

Paina Unohditko salasasanasi? linkkiä ja syötä sähköpostiosoitteesi avautuvaan kenttään.
Huomioi että salasanan vaihtolinkki on voimassa vain 6h ajan. Salasanasi ei vaihdu, jos et 6h sisällä käy muuttamassa sitä. Tällöin voit pyytää salasanan vaihtolinkkiä uudelleen. Muistathan tällöin valita sähköpostistasi UUSIMMAN linkin.

Jos et löydä salasanan vaihtolinkkiä sähköpostistasi, käytä sähköpostin hakua: Susanna ja sinun valmennustiimisi

Jos et löydä salasanan vaihtolinkkiä haun avulla sähköpostistasi, ota yhteyttä [email protected]

 

Löydät ilmaisen Kajabi sovelluksen puhelimelle / tabletille Google Play storesta tai Applen AppStoresta hakusanalla: Kajabi

Sovelluksen käyttäminen on maksutonta.

Sovellukseen kirjaudutaan sähköpostiosoitteellasi ja valmennustilisi salasanalla. Sovellus muistaa sinut, vaikka sulkisit sovelluksen.

Jos Kajabi-sovellus ei toimi

  1. Tarkista puhelimesi ja Kajabi-sovelluksen päivitykset.
  2. Jos nämä tarvitsevat päivittämistä, päivitä ensin puhelin ja sen jälkeen sovellus.
  3. Jos päivittäminen ei auta tai kaikki päivitykset ovat ajantasalla:
    • Sammuta ja käynnistä puhelin uudelleen
    • TAI poista ja lataa Kajabi-sovellus uudelleen.

Voit käyttää valmennusta myös tietokoneen tai puhelimen selaimella https://valmennus.freetox.fi/login

Jos sinulla on Kajabissa useita valmennuksia eri toimijoilta, niin ne näkyvät automaattisesti kaikki Kajabi-sovelluksessasi jos niiden käyttäjätunnuksena on sama sähköposti-osoite.

Jos sinulla on valmennuksia eri sähköpostiosoitteilla, tulee sinun lisätä asetuksista sähköpostiosoitteesi sovellukseen itse.

  1. Tarkista puhelimesi ja Kajabi-sovelluksen päivitykset.
  2. Jos nämä tarvitsevat päivittämistä, päivitä ensin puhelin ja sen jälkeen sovellus.
  3. Jos päivittäminen ei auta tai kaikki päivitykset ovat ajantasalla:
    • Sammuta ja käynnistä puhelin uudelleen
    • TAI poista ja lataa Kajabi-sovellus uudelleen.

Joidenkin vanhempien puhelinmallien kanssa sovelluksen käyttämisessä on ollut ongelmia etenkin latausten / videoiden / kuunteluiden kohdalla. Tällöin etenkin suosittelemme käyttämään valmennusta tietokoneen tai puhelimen selaimella https://valmennus.freetox.fi/login

Jos sinulla on ongelmia tietokoneella latausten, videon tai äänen kanssa:

  • Tarkista käytössäsi olevan laitteen päivitykset
  • Myös selaimen vaihtamista toiseen kannattaa kokeilla (emme suosittele Internet Exploreria)

Kurssialustan videot toimivat parhaiten Apple Safari ja Google Chrome selaimilla.
Suosittelemme käyttämään Chromen uusinta versiota.

  1. Tarkista puhelimesi ja Kajabi-sovelluksen päivitykset.
  2. Jos nämä tarvitsevat päivittämistä, päivitä ensin puhelin ja sen jälkeen sovellus.
  3. Jos päivittäminen ei auta tai kaikki päivitykset ovat ajantasalla:
    • Sammuta ja käynnistä puhelin uudelleen TAI poista ja lataa Kajabi-sovellus uudelleen.

Joidenkin vanhempien puhelinmallien kanssa sovelluksen käyttämisessä on ollut ongelmia etenkin latausten / videoiden / kuunteluiden kohdalla. Tällöin etenkin suosittelemme käyttämään valmennusta tietokoneen tai puhelimen selaimella https://valmennus.freetox.fi/login

Jos sinulla on ongelmia tietokoneella latausten, videon tai äänen kanssa:

  • Tarkista käytössäsi olevan laitteen päivitykset
  • Myös selaimen vaihtamista toiseen kannattaa kokeilla (emme suosittele Internet Exploreria)

Kurssialustan videot toimivat parhaiten Apple Safari ja Google Chrome selaimilla.
Suosittelemme käyttämään Chromen uusinta versiota.

Voit käyttää valmennusta myös tietokoneen tai puhelimen selaimella osoitteesta https://valmennus.freetox.fi/login

Kirjautumiseen tarvitset sähköpostiosoitteesi sekä salasanan. Nämä lähetetään sinulle sähköpostilla valmennuksen aktivoiduttua.

 Tämä ongelma saattaa syntyä etenkin jos käytät Kajabia puhelimen selaimella.

Toimi näin:
1. Sulje selaimesta kaikki avonaiset välilehdet
2. Sammuta ja avaa selain uudelleen
3. Mene kirjautumissivulle - ÄLÄ KÄYTÄ AUTOMAATTISTA SALASANAN TÄYTTÖÄ vaan kirjoita käyttäjätunnus ja salasana - jos herjaa edelleen, niin päivitä sivu uudelleen ja toista.
4. Joskus vaatii useamman toiston.



Kännykällä suositelemme käyttämään ilmaista Kajabi-sovellusta valmennuksen käyttämiseen.

  1.  Kirjaudu Kajabiin tietokoneella / puhelimen verkkoselaimella. Tietoja EI VOI muuttaa Kajabi sovelluksella.
  2. Paina oikeasta yläkulmasta pyöreää profiilikuvaketta ja valitse kohta Asetukset. (https://valmennus.freetox.fi/settings/account)

Asetuksissa voit muokata keskusteluissa näkyvää nimeäsi (pelkkä etunimi riittää), asettaa itsellesi profiilikuvan, muuttaa sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.

Jos päivität sähköpostiosoitteesi, muuttuu myös käyttäjätunnuksesi samaksi, kuin uusi sähköpostiosoite.

Muistathan TALLENTAA tekemäsi muutokset aivan sivun alaosasta Tallenna - painikkeesta.

Ongelma: Järjestelmä sanoo etten voi tallentaa tekemiäni muutoksia

  • Kirjoita tällöin salasanasi kohtiin Uusi salasana sekä Vahvista salasana. Salasanaa ei tarvitse muuttaa vaan olemassa oleva salasanasi käy tähän edelleen.
  • TALLENNA

Lähetämme sähköpostiisi tiedotteita koskien valmennuksia.

Jos haluat / et halua saada tietoa kaikista uusista sisällöistä / muutoksista, on sinun hyväksyttävä / poistettava näiden sähköpostien lähetys.

Asetuksista voit muuttaa näitä tietoja

  1.  Kirjaudu Kajabiin tietokoneella / puhelimen verkkoselaimella. Tietoja EI VOI muuttaa Kajabi sovelluksella.
  2. Paina oikeasta yläkulmasta pyöreää profiilikuvaketta ja valitse kohta Asetukset. (https://valmennus.freetox.fi/settings/account)

Jos poistat käytöstä kaikki kurssiviesteihin liittyvät ilmoitukset, et saa niitä enää sähköpostiisi etkä Kajabi-sovellukseesi.

Muistathan TALLENTAA tekemäsi muutokset sivun alaosasta Tallenna - painikkeesta.

Ongelma: Järjestelmä sanoo etten voi tallentaa tekemiäni muutoksia

  • Kirjoita tällöin salasanasi kohtiin Uusi salasana sekä Vahvista salasana. Salasanaa ei tarvitse muuttaa vaan olemassa oleva salasanasi käy tähän edelleen.
  • TALLENNA

  1.  Kirjaudu Kajabiin tietokoneella / puhelimen verkkoselaimella. Tietoja EI VOI muuttaa Kajabi sovelluksella.
  2. Paina oikeasta yläkulmasta pyöreää profiilikuvaketta ja valitse kohta Asetukset (https://valmennus.freetox.fi/settings/account)
  3. Paina oikeasta yläkulmasta Laskutustiedot
  4. Paina Laskutustiedot rivillä harmaata nappia, jossa lukee Korvata
  5. Täytä avautuneessa ikkunassa uuden maksukorttisi tiedot ja paina sinistä Päivittää nappia

Jos laskutustietosi eivät näy ko. kohdassa, niin ota yhteyttä [email protected]

Laskutustietojen tarkastaminen

  • Voit tarkstaa kortiltasi veloitetun summan omasta verkkopankistasi
  • Laskuttajan nimi on FREETOX.FI

  1. Kirjaudu Kajabiin tietokoneella / puhelimen verkkoselaimella. Tilausta EI VOI peruuttaa Kajabi sovelluksella.
  2. Paina oikeasta yläkulmasta pyöreää profiilikuvaketta ja valitse kohta Asetukset (https://valmennus.freetox.fi/settings/account)
  3. Paina oikeasta yläkulmasta Laskutustiedot
  4. Paina punaista nappia, jossa lukee Peruuta
  5. Paina vielä "Peruuta tämä tilaus" -linkkiä

Jos sinulla on ongelmia tilauksen peruuttamisen kanssa, niin ota yhteyttä Freetox-valmennuksen asiakaspalveluun [email protected]

HUOM! Jos olet ostanut jäsenyyden Valovoiman Akatemian 30.11-25.1.2022 välisenä aikana eikä Kajabistasi löydy kohtaa laskutustiedot, niin silloin jäsenyyden peruuttaminen tapahtuu lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Maksukortin tiedot voidaan poistaa täysin Kajabi-verkkovalmennusalustalta. Ota tällöin yhteyttä: [email protected]

Close

50% Complete

Vaihe 1.

Täytä tämä lomake ja lähetä.

Vaihe 2.

Saat sähköpostiisi viestin Freetox-valmennukselta (tarkasta roskapostikansio). Käy klikkaamassa viestissä olevaa linkkiä ja pääset mukaan Kauneuskuurille.

Miksi Kauneuskuuri?

Freetox -Kauneuskuurilla poistetaan kerääntynyttä kuonaa, vapautetaan rasvaa kudoksista ja annetaan lepoa ja rauhaa ruuansulatusjärjestelmälle ja sen elimille, jotta ne voisivat taas toimia tehokkaammin. Tankkaamme myös stressin runtelemaan kehoon sen kipeästi tarvitsemia ravinteita.

Mikä parasta, saat Kauneuskuurista eväitä pysyvään muutokseen ja se toimii halutessasi myös loistavana starttina pidempään Eating for Beauty -valmennukseen.